Če država/regija, v kateri prebivate, ni navedena na seznamu, ali če se srečate s težavami pri uporabi katere koli brezplačne številke, pokličite +1-303-967-1096. (klic na stroške klicanega lahko izvedete s pomočjo lokalnega telefonskega operaterja)
Ste izgubili kartico oz. so vam jo ukradli?
Pokličite nas
3 enostavni koraki do nadomestne kartice
1. Kontaktirajte nas kadarkoli
Na voljo smo prek klepeta ali telefona, da vam pomagamo. Kliknite na gumb za klepet ali poiščite telefonsko številko, preprosto izberite državo, iz katere kličete v zgornjem polju.
2. Onemogočite svojo kartico
Predstavnik družbe Visa bo onemogočil vašo izgubljeno ali ukradeno kreditno ali debetno kartico ter nato nemudoma obvestil vašo banko. Če je bila vaša kartica ukradena, lahko s tem preprečite goljufije.
3. Pridobite novo kartico
Družba Visa bo skupaj z vašo banko nadomestila vašo debetno ali kreditno kartico ter vam jo poslala v roku 24 do 72 ur.
V nujnem primeru
Lahko vam zagotovimo nadomestno kartico v sili ali gotovino. Preprosto pokličite in blokirali bomo vašo kartico (če je številka kartice znana) in vas povezali z vašo finančno inštitucijo/banko. Po odobritvi banke lahko nato tudi prevzamete nadomestno kartico v sili v roku od enega do treh delovnih dni.* Lahko pa vam ponudimo tudi gotovino na lokaciji blizu vas, običajno v roku nekaj ur od odobritve vaše banke.
* Veljajo določene omejitve/izključitve
Pogosta vprašanja
-
Predstavnik družbe Visa vam bo lahko pomagal pri izpolnitvi prijave izgubljene ali ukradene kartice. Pogovorite se z nami ali pokličite brezplačno številko v vaši državi/regiji, ki jo lahko najdete na spustnem seznamu na vrhu te strani.
-
Predstavnik družbe Visa vam bo lahko pomagal pri prijavi goljufije vaši banki. Pogovorite se z nami ali pokličite brezplačno številko v vaši državi/regiji, ki jo lahko najdete na spustnem seznamu na vrhu te strani.
-
Nemudoma pokličite svojo banko. Če potrebujete pomoč pri iskanju številke vaše banke za preklic kartice, se pogovorite z nami ali nas pokličite prek brezplačne globalne številke s spustnega seznama na vrhu te strani.
-
Politika ničelne odgovornosti družbe Visa* je naše zagotovilo, da ne boste odgovorni za neavtorizirane stroške, nastale na računu ali z uporabo podatkov o računu. V primeru izgubljene, ukradene ali goljufive spletne ali ne-spletne uporabe vaše kreditne ali debetne kartice Visa ste zaščiteni.
* Politika ničelne odgovornosti družbe Visa ne velja za določene poslovne kartice in anonimne transakcije s predplačniškimi karticami ali transakcije, ki jih ne obdeluje družba Visa. Imetniki kartice morajo biti pri uporabi svoje kartice previdni in finančno inštitucijo takoj obvestiti o vsaki neavtorizirani uporabi. Za več podatkov stopite v stik z izdajateljem.
-
V primeru, da čakate na nadomestno kartico, imate težave s sprejetjem kartice ali ko potrebujete gotovino, lahko družba Visa poskrbi, da prejmete izplačilo gotovine na lokaciji v vaši bližini. Pogovorite se z nami ali pokličite brezplačno številko v vaši državi/regiji, ki jo lahko najdete na spustnem seznamu na vrhu te strani.
-
V primeru izgube, kraje, poškodbe ali nepooblaščene uporabe kreditne ali debetne kartice bomo v sodelovanju z vašo finančno inštitucijo odobrili in vam ekspresno dostavili urgentno nadomestno kartico. Sodelavci globalne storitve pomoči za stranke Visa Global Customer Assistance čakajo na vas. Pogovorite se z nami ali pokličite brezplačno številko v vaši državi/regiji, ki jo lahko najdete na spustnem seznamu na vrhu te strani.
-
Storitve poizvedovanja o izdelkih in storitvah za imetnike kartice Visa vas lahko 24 ur dnevno povežejo z vašo finančno inštitucijo za poizvedbe, povezane z računom, vam zagotovijo splošne informacije o družbi Visa ali vas po potrebi povežejo s ponudniki storitev v povezavi z ugodnostmi vaše kartice. Pogovorite se z nami ali pokličite brezplačno številko v vaši državi/regiji, ki jo lahko najdete na spustnem seznamu na vrhu te strani.