Kaj je Visa senzorični branding?
Ko bo Visa transakcija sprejeta, se bo, kjer je ustrezno, sprožilo predvajanje animacije, zvoka in haptičnega vibriranja, s čimer boste plačilno izkušnjo potrošnika lažje postavili na prvo mesto. Z razvojem načinov plačila senzorični branding potrošniku zagotavlja, da je bil njegov nakup z Viso sprejet.
Visa senzorični branding uporablja vidne in zvočne signale ter vibracije (kjer je ustrezno), s katerimi potrošniku sporoča, da je bil nakup z Viso sprejet.
Odkrijte ugodnosti
Visa senzorični branding potrošnikom sporoča, da je bil njihov nakup z Viso sprejet. Trgovcem ponuja plačilno rešitev, s katero lažje izstopajo med konkurenco.
Hitro in preprosto plačevanje
Poenostavljeno plačevanje. 87 odstotkov vprašanih je svojo transakcijo opisalo kot hitro in priročno.¹
Inovacije pri blagovni znamki
Ustvarjanje trajnega vtisa. 82 odstotkov vprašanih je svojo plačilno izkušnjo označilo za inovativno. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nova priložnost za vaše podjetje
Integrirajte Visa senzorični branding v svojo plačilno rešitev. Ponuja vam prednost, ki si jo želite, in vam odpira nove priložnosti.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integracija Visa senzoričnega brandinga
Spoznajte orodja in vire Visa senzoričnega brandinga. Oblikovali smo jih, da vam pomagamo pri brezhibni vključitvi senzoričnega brandinga v vašo plačilno rešitev.
Kompleti za razvoj programske opreme
Integracija za iOS, Android in splet. Kompleti za razvoj programske opreme Visa senzoričnega brandinga vsebujejo animirane, zvočne in haptične datoteke, ki so prikazane zgolj na uporabniškem delu spletnega mesta. Prilagoditve vključujejo barve, velikosti ter zvočne in haptične elemente.
Izvorna integracija
Na voljo so tudi oblikovna sredstva in specifikacije za animacijo. Elemente lahko prilagoditve svoji plačilni rešitvi.
Zahteve za digitalno blagovno znamko Visa
Izvedite, kako vključite obvezne elemente blagovne znamke Visa v svoje digitalne plačilne izkušnje. Zagotovite lahko, da vas moč blagovne znamke Visa podpira pri ohranjanju koraka z inovacijami, vzdrževanju vaše pomembnosti in omogočanju vašim ciljnim skupinam, da so prav tam, kjer si želijo biti.
Vprašanja in odgovori
Poiščite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.
-
Elementi Visa senzoričnega brandinga (zvok, animacija in haptično vibriranje) delujejo skupaj ob potrdilu sprejete transakcije z Viso, zaradi česar morate vključiti vse tri, če jih strojna oprema za izvedbo plačila podpira.
-
Visa senzorični branding se mora začeti takoj po sprejeti transakciji z Viso, ki je lahko Visa predplačniška kartica s ponovnim polnjenjem, Visa debetna kartica ali Visa kreditna kartica.
-
Da. Uporabniška izkušnja mora biti ista ne glede na vrsto uporabljene Visa kartice.
Za več informacije o Visa senzoričnem brandingu nam pišite na naslov [email protected].