Izboljšajte plačilno izkušnjo svojih strank

Visa senzorični branding vašim strankam ponuja dosledno plačilno izkušnjo pri sprejetih transakcijah z Viso.

Dobrodošli v svetu senzoričnega brandinga

Ker se plačilna industrija razvija, želijo biti potrošniki prepričani, da lahko varno uporabljajo nove načine plačila. Visa senzorični branding potrošnikom zagotavlja samozavest pri nakupovanju. Z vizualnimi in zvočnimi elementi ter haptičnim vibriranjem na ustreznih napravah stranke obvešča o sprejeti transakciji z Viso.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Odkrijte ugodnosti za vaše podjetje

Po celem svetu se vseskozi pojavljajo novi načini plačila. Svojim strankam vlijte zaupanje z varno plačilno izkušnjo, na katero se lahko zanesejo.

Gold line.
Gold line.
Gold line.

Naj vaše podjetje postane bolj konkurenčno

Oglejte si, kako vam lahko Visa senzorični branding pomaga pritegniti stranke in ustvariti prednost za vaše podjetje.

Speed represented by stopwatch icon.

Hitrost

Visa senzorični branding, ki traja manj kot sekundo, uporabniki dojemajo kot znak hitrosti in priročnosti.²

Illustration of handshake for loyalty.

Zvestoba

94 odstotkov vprašanih je navedlo večjo naklonjenost do trgovcev.³

Illustration of a shield with a checkmark in the corner representing trusted transactions.

Zaupanje

S senzoričnim brandingom se potrošniki počutijo varnejše in bolj samozavestne.

Illustration of a circle with three smaller circles on it.

Prepoznavnost

Visa senzorični branding ustvari bolj dosledno plačilno izkušnjo.


Vprašanja in odgovori

Poiščite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.